USŁUGI SERWISOWE

Budowa Data Cener oraz wdrożenie rozwiązań z zakresu technologii budynkowych mają na celu przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości pracy systemów IT. Jednak, żeby rozwiązania te były skuteczne, muszą być objęte efektywną opieką serwisową. Standardowa gwarancja najczęściej nie spełnia potrzeb Klientów w zakresie zapewnienia odpowiedniego czasu reakcji w przypadku awarii. Dlatego warto skorzystać z usługi rozszerzonej gwarancji.

Oferta

Oferujemy rozszerzoną o usługi serwisowe gwarancję, dopasowaną do indywidualnych potrzeb Klienta. Możemy zapewnić czas reakcji od 2 h i czas naprawy od 24 godzin (w ramach możliwości technologicznych). Rozwiązania są wyceniane indywidualnie po sprecyzowaniu potrzeb Klienta w zakresie obsługi serwisowej. W zależności od potrzeb możemy objąć obsługą serwisową Data Center oraz wszystkie lub wybrane systemy (zasilania gwarantowanego, chłodzenia precyzyjnego, ochrony antywłamaniowej, kontroli dostępu, monitoringu warunków środowiskowych i systemów BMS oraz bezpieczeństwa pożarowego).

Korzyści z wdrożenia

  • możliwość wyboru poziomu wsparcia indywidualnie dopasowanego do potrzeb Klienta
  • ograniczenie ryzyka związanego z awarią Data Center i poszczególnych systemów
  • większy zwrot z inwestycji w sprzęt IT
  • kompleksowość usługi – pakiety CarePack obejmują wszystkie produkty wchodzące w skład systemu informatycznego przedsiębiorstwa

Nasze kompetencje

Zapewniamy wsparcie serwisowe dla większości wdrażanych projektów. Realizowaliśmy kontrakty dla wielu polskich i zagranicznych firm. Mamy doświadczenie w obsłudze podmiotów o rozbudowanej strukturze z oddziałami na terenie całej Polski.

Potrzebujesz porady w doborze rozwiązania?

Chcesz wiedzieć więcej?